Kłopot z rozruchem po nocy? Przyczyn może być kilka, ale może być to nieszczelna uszczelka pod głowicą. Jakie są inne objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą? Jest takich wiele:
brązowa-biała maź na korku od od wlewu do chłodnicy, dziwny kolor spalin z rury wydechowej, problemy z porannym rozruchem po wystygnięciu auta, gryzący w kabinie kierowcy swąd, nierówna praca na wolnych obrotach, bąbelki w płynie chłodzącym w zbiorniczku wyrównawczym, wydobywanie się spalin z pod bagnetu olejowego, wysoka temperatura silnika, twarde przewody z płynem chłodniczym, słyszalne bulgotanie płynu chłodzącego.
Podczas wymiany uszczelki pod głowicą wykonuje się: planowanie głowicy, wymianę oleju oraz filtra, wymianę paska rozrządu, wymianę uszczelki pod pokrywą zaworów. Uszkodzona uszczelka to poważna awaria samochodu. Jeśli przypuszczasz, że tak się stało, to nie czekaj i skontaktuj się z nami. Przebadamy auto by sprawdzić czy trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą.